HTML

Belly Dance

Friss topikok

Tánc az életem

2014.10.10. 20:30 BellyDance

Táncos hétköznapok

Hétfő:
Sopron - középkezdő óra - jól haladtunk a koreóval
Sopron - középhaladó/haladó óra - haladtunk is és a hétvégi fellépésre is készülünk
Jó kis csapatok, kellemes 3 órában ;)

Kedd:
Sopron - új csoportba csöppentem - különös igényű fiataloknak tartottam órát. Nagyon ügyesek!
Sopron - magánóra - kifejezetten elfáradtunk. Jó tánctanárt tanítani - maximálisan agyfélteke-összehangoló mindkettőnknek :)

Szerda:
Lövő - középkezdő óra - szinkronban vagyunk a hétfői soproni csapattal minden téren ;)

Csütörtök:
"Tudatos élet" önismereti-kommunikációs tréning vizsga és bankett. Hogy hogy került ez a hastáncos oldalunkra? Tánctanári önmagamból is sikeres vizsgát tettem, s a tréning fél éve alatt sokmindent átértékeltem és megtanultam a tánchoz és a tanítványaimhoz fűződő viszonyomról is. Hálás vagyok, hogy elvégezhettem ezt a kurzust, s általa még többet adhatok azoknak, akik megtisztelnek bizalmukkal és az óráimon részt vesznek.

Péntek:
Sopron - magánóra, nem is 1 :) Haladó tanítvánnyal haladó szellemben. Ej, de jó volt.
Sopron - kezdő óra - folytattuk az alapozást. A csapat kipilledt és feltöltekezett ;)

Köszönöm, hogy átadhatom tudásom és láthatom fejlődéseteket.

Na és persze táncos hétvége vár ránk:
Szombaton Lövőn a Tökfesztiválon lépünk fel csapatosan, szólóban pedig egy magyar-török esküvőre viszek meglepetést.
A Tökfesztiválon Marokkó képei is megtekinthetőek lesznek fotósunk - Tóth Péter AFIAP fotóművész - kiállításmegnyitója után.

Ízisz

Ízisz Mozgásstúdió Sopron Hastánc: www.bellydance.hu
Tóth Péter AFIAP fotóművész: www.petix.hu

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás sport óra hír egészség esküvő központ show új kezdő mozgás kikapcsolódás fellépés hastánc tökfesztivál kelet haladó hastáncoktatás középhaladó orientális tánc Star Sopron középkezdő belly dance Lövő Ízisz Mozgásstúdió új óra Gyöngyszemek www.bellydance.hu Kelet csillaga Kelet varázsa Ízisz Gyöngyszemek www.petix.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://bellydance.blog.hu/api/trackback/id/tr546783015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása